Volem començar les entrades al blog mostrant-vos un vídeo d'un equip de futbol prebenjamí, del qual podem aprendre valors com la lluita, la feina en equip, la perseverança...
Ells són un exemple per molts de nosaltres.
Esperem que us agradi,
L'equip de mestres d'Educació Física
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada